четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Коледни тагове 2015 №1

Здравейте,

днес искам да ви покажа първия таг за таз годишната Коледна размяна, която отново ни организира крафт феята Ем
За незапознатите таговете могат да служат за разделител за книгата, която си четете или просто за домашна декорация по предстоящите празници. И така, ето какво сътворих аз в случая:



Това сладко джудженце, което наднича през прозореца си набелязах още миналата година и най-после му дойде реда да заеме достойно своето място сред моите проекти. 


Помогнах му да стъпи върху пухкавия сняг, който постигнах, чрез едра структурна паста и фин бял брокат. Такъв ефект сложих и върху дрешката му, както и върху сладка ушанка. Крилцата традиционно си минах с кракле.


На надписа добавих тази готина шапка, за да балансирам изображението и да придам допълнителна веселост на проекта.


И за къде без приказния снежен човек, който грабна сърцето ми още миналата година!?  Малко панделка и канапче и воала...  Коледната приказка оживява. Гръбчето също е украсено, има си и джобче, което да приюти един малък таг, както е по регламент, на който съм оставила своите данни за получателя, който  ми се падне. Надявам се да се включите и вие и да си направим забавата още по-голяма. Условията и изобщо всичко свързано със забавате можете да прочетет в страницата на Ем, която съм направила като цъкащ линк малко по-горе.

Това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар