понеделник, 8 февруари 2016 г.

Съобщение!!!

Здравейте, приятели на блога.

С неудоволствие искам да ви съобщя, че към настоящия момент прекратявам поддържането на блога. За съжаление времето ме притиска страшно много и не ми остава възможност да се изявявам и тук.
 Надявам се на по-добри времена, когато може би ще възобновя това местенце.
За запитвания, поръчки и контакти с мен можете да използвате фейсбук страничката, линк към която ще намерите най-горе в ляво.
< --
Или да ми пишете на E-mail-а, който ще откриете най-горе в дясно. -- >
Благодаря ви за подкрепата и споделеното време тук с мен.

Ваша Вени.

1 коментар:


  1. Здравейте: профи кредит между специално
    Да най-накрая да прекъсне застоя, които причиняват банки, аз предлагам достъпни за всеки в нужда и способността да изплати на заем услуга, вариращи от € 2000 € 80,000 нови клиенти и 5000 до 800. €000 бивши клиенти. За конкретна информация, моля изпратете Вашето запитване по електронната поща: lucastrid123@gmail.com

    ОтговорИзтриване