понеделник, 29 септември 2014 г.

Разделители Есен/Зима

Здравейте,

днес ще ви занимая с два разделителя, които ми бяха поръчани от притежателката на предния - летен разделител - моята приятелка Тони. Тъкмо бях подредила концепциите, когато ненадейно тя се включи в творческия ми процес с порция претенции и щения за това и онова... Лееееееееко ми се доиска да я удуша, но се въздържах с капчицата търпение, която дядо Боже е дал на моята нетърпелива иначе зодия. Какво да я правя, нали я обичам, съгласих се с нея и подготвих новите идеи за реализация. А тя - реализацията, се оказа много приятна и забавна. Ще видите сами защо:


Много са приказни, нали? :) Идеята тръгна от там, че Тони, и тя като мен, се влюбила в кралица Елза от Замръзналото кралство(Frozen). После пък на мен ми хрумна, че за есенния вариант може да използваме  принцеса Мерида от Храбро сърце(Brave), заради разкошната и червена грива, която се връзва перфектно с есенната цветова гама.
И така две царствени особи кукнаха на моите приказни разделители за книги. :)


Малко не са ми се получили снимките, обаче вече е късно чадо - мандалото лопна. Дала съм ги на Тони и край с фотосесиите.  


Освен всичките панделки, брокат и други светлинни ефекти реших да добавя и една сладка висулка под формата на чадърче. Супер, супер подходящо за есенния сезон, типичен със своите дъждовни дни, а и нощи също, както се убедихме наскоро.


Елза ми беше голямо предизвикателство, заради странната на цвят коса, тази полу-прозрачна пелерина и всичките фентифлюшки по дрехите и, но мисля се справих доста добре, колкото и нескромно да прозвуча. :) Сложих и много, много снежинки, които засипах с много, много брокат, така, че да блестят, както натрупалия сняг блести на мекото зимно слънце... 


И тук се мендахерца една висулка - четирилистна детелина, която орисах тайно да ни донесе късмет и зимата да не бъде баш като във филмчето, а много по-скромна и благосклонна към нас.


Ето ги и гръбчетата на разделителите. И тях украсих пищно, за да е пълен кефа, когато Тони си ги ползва. :)

С есенния разделител ще участвам в Хартиени вълшебства и тяхното Есенно бинго, където съм избрала първата вертикала - есенни  листа, панделки и сезонни плодове, като искам да уточня, че под плодове имам предвид ей тия два жълъда горе на гръбчето. Надявам се участието ми да се зачете, но, ако дамите решат, че не отговарям на условията им, то няма да се сърдя да ме изключат от надпреварата. :)

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме пак утре.

2 коментара:

  1. Валари, много са забавни, тематични и със сигурност ще вкарват честичко притежателката си в някоя забавна приказка ;) Няма как иначе, с тези царски особи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано, Кат, че напоследък все по-малко време остава за четене сякаш.
      Благодаря ти, че намина. Пухкави сънища. :)

      Изтриване