сряда, 1 октомври 2014 г.

Тефтер за рецепти 3

Здравейте,

днешната публикация е посветена на Тефтер за рецепти номер 3. Поръчката ми беше от любимите - да  е в синьо и да има два раздела за основни и десерти... Какво по-хубаво от това, да ти дадат творческа свобода и поле да реализираш идеите си.
Вече бях намислила този тефтер, просто ей така, дори бях си купила специално за случая ново блокче с дизайнерски хартии с тематично-хранителни десени и бях решила да направя един такъв просто ей така... Пък ако не го продам - ще го оставя за себе си. Дааа, ама неее. Бил си е предвиден за Зоя тоя тефтер и туй то.
За корицата избрах един разкошен печат на Мо - What`s cookin`?. Момиченцето е толкова сладко и симпатично, че не му устоях. За разделителите избрах бурканчета и, за да е още по-интересно и сладко сложих малката кукла в точно един такъв симпатичен буркан. Чувствате ли се объркани? Хахахах :)
Ето какво се получи:


Понеже хартията е с много орнаменти не исках да я претрупвам излишно с декорации и за това към бурканчето привързах едни минартюрни и много, много сладки метални висулки - виличка и ножче. Закрепих ги с обемна лепенка, за да не се мендахерцат много.


Като разделителче пък сложих това мини бурканче, което напълних със син брокат, за да е в тон с основния цвят на композицията. 


Ето я и бурканената ми принцеска. :) Не изглежда чак толкова лошо, нали? 


На вътрешната страна на корицата традиционно вече за тези тефтери сложих  джоб и листчета за бележки и хвърчащи рецепти. 


Пиленцето вече е в тавата и вече е готово, гарнирано с малко златен брокат и полято с лъскав сос(нищо, че не личи, но има доста глоси по него)


За десертите подбрах в тон с дизайнерската хартия това сладко кексче. Много ги обичам тия кексчета(да ги похапвам имам предвид).


Тук по-добре личат ефектите по него. Има си брокатче, а черешката е потопена в глоси топинг. :)


Задната корица също има джобче за бележки, разбира се. :)


За финален завършек направих и кутия, в която тефтерчето си полегна
удобно.


Декорирах я семпло с няколко цветенца, от новия ми пънч(фук-фук), а в средата ги разкрасих с камъчета.

Тефтерчето ще включа в предизвикателството на Картичкофуриите - 236 - Кулинарно в розово.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

2 коментара:

  1. Специализира се в тези кулинарни тефтери и все по-хубави ги правиш :)
    Харесва ми малката готвачка и идеята да я пъхнеш в буркана.
    Поздравче
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами, много се зарибих по тях да ти кажа... Кога ли ще дойде ред да направя и за себе си. :)
      Благодаря ти, Иренка. Поздравчета и на теб от мен. :)

      Изтриване