събота, 11 октомври 2014 г.

Ябълка?

Здравейте,

днес искам да ви покажа един проект, който още пари - толкова е пресен(от преди има няма 10 минутки).
Посветила съм го на моя дружка, която след година прекъсване, поради лични причини реши да се завърне в столицата и да довърши висшето си образование. Приветствам упоритите хора, които въпреки обстоятелствата и трудностите се борят и стремят да постигнат мечтите си. 
Калинче, пожелавам ти успех и нестихващ ентусиазъм, попътен вятър и много късмет.


Избрах този печат неслучайно, заради красивата ябълка, която някак си свързвам с учението и училището и благия поглед на момиченцето.
Формата на картичката е таг, малка е и е много кипра.


Сложих хрупкава и сияйна коричка на ябълката с новото ми брокатче, а също посипах и кокетната фибичка, за да блести като истинско бижу в косите.


Добавих и една малка висулка - чадърче, която ми е любима, а е и в чудесен синхрон с есенния сезон, който обожавам.

Картичката ще включа в следните предизвикателства:




Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар