петък, 27 март 2015 г.

Фейски прашец

Здравейте,

напоследък доста се оплетох кое, дали и къде съм публикувала, та тая мила 8-мо мартенска фея, която направих за късметчето ми от размяната на Ем, май не е гостувала в блога.
Падна ми се една дама, която не познавах, но след кратка размяна на мейли и преглед на фейса и най-накрая бях готова да започна с картичката.
Искаше ми се да избягам от традиционната картичка, за това реших да бъде нещо като плик... Май по-скоро джоб. Избрах си печата, оцветих си го и сглобих композицията. На мен лично много си ми харесва, ама нали е моя ражба - няма как.
Така и не получих обратна връзка за това, дали късметчето ми е харесало картичката, ама здраве да е. :)
Ето я и нея:


Избрах си нежни, пастелни хартии, за да може да изпъкне самото изображение. Имаше някакви джувки, които излизаха от ръцете на феята, но реших да ги клъцна и заместя с пайетки и други бляскави неща, за да се получи магията истинска. :)
Една чаена салфетка, малко перлички и цветя и воала...


Самата дреха на феята я направих малко обемна, като изрязах някои от елементите и ги повдигнах с обемни лепенки. Същото направих и с крилата. Не си личи много от снимките, ама на живо ефектът е чудесен. Не мога да избягам от себе си и за това използвах кракле на крилата, за да са още по-реалистични. :)


Ето така отгоре се издърпва и листчето с пожеланието ми. Реших да го напиша на ръка, за да е по-лично. По-голямата част е паус, но понеже се гънеше малко му сложих и една лента от дизайнерска хартия, за да го направи по-стабилен.

Ами, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

2 коментара:

  1. Много е красива и нежна тази картичка. И идеята за пликчето мн ми допада.
    а това с повдигането е страхотна идея, като 3D.
    Super!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, да, ама за съжаление не успях да го заснема добре, та да се види наистина колко хубаво се получи. Дано поне получателката да е останала доволна. :)

    ОтговорИзтриване