вторник, 9 юни 2015 г.

Черешката на Кексчето(Катина)

Здравейте,

днес ще ви покажа едни разкошни хартиени кексчета, които изработих специално за една малка, но прекрасна дама - Катина. Идеята, която имахме с майка и беше да има подаръчета за гостите, които уважат тяхното парти. И понеже хартиените торти вече са писнали на целокупния български народ, търсихме нещо, което да е по-различно и интересно. Така се роди идеята за тия красоти, които ей сега ще ви представя.


Понеже гостите бяха много, преценихме, че е по-добре да ги комбинираме семейно и така за всяко семейство да има по едно подаръче - общо 11 на брой.


Сложих и по една сатенена панделка отпред за повече пищност. Всяко кексче се отваря и вътре на капачето има кратка благодарност към гостите, че са споделили празника на малката Кати. За да не стоят празни пък ги напълних с цветя и брокат.




Тук в компанията на кексчето може да забележите лъчезарната и винаги позитивна кръстница на Кати.




Децата също се радват на подаръчетата, а в ляво грее усмивката и на самата виновница за всичко - рожденичката!


За да се разпиша и аз за празника направих едно кексче за спомен на семейството, както и разпечатах виртуалната покана за партито, която пак им правих аз и я претворих в картичка. Тези две черешки пък, които се мъдрят отпред са брошка, като малък комплимент от мен за тях.
Всички снимки са направени от майката на Кати, която се оказа къде-къде по-веща в снимането от мен. Благодаря ти, Цвети, че пак се довери на мен и че ми предостави тези фотоси. Дочух от едно пиленце, че партито е минало чудесно, а на рожденичката пожелавам да е здраво, усмихнато и щастливо дете.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

2 коментара:

  1. Много добра идея, Вени! Браво за кексчетата и за черешките!
    Прегръдки!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Иренка. И аз те прегръщам също. :)

      Изтриване