сряда, 17 юни 2015 г.

Деа - първата годинка

Здравейте,

днес ще ви покажа албумчето на бебе Деа за първата годинка от нейния живот.
Поръчката беше специална за мен и дойде от баща ми и неговата половинка за подарък на тяхна близка, която роди прекрасната Деа. Избрах този сладък печат за корицата, като компания му правят две метални висулки - къщичка и линика, както и няколко цветя, панделки, дантела и множество камъчета:



Ето и близък план на сладката бебка, която се е залисала в игра с дрънкалката.


На вътрешната страна на корицата се помести едно измислено от мен послание към новороденото от поръчителите на подаръка, а непосредствено след това място си намери и това пликче за снимки от видеозона.


Етикетчето с данните на Деа оставих като джобче, което приюти няколко тагчета за дребни снимки или някакви пожелания/послания, които родителите да запишат.


Разбира се, за къде е бебешки албум без място за първите думички и изречения...


Този сладък мечок служи за отбелязване на всеки месец, както и за няколко допълнителни, специални моменти, които оставих скрити в пликче, за да могат да бъдат прикрепени там, където им се определи място според снимките.


За ръст и тегло пък нагодин тия мечешки лапички, които ми се сториха много подходящи и сладки.





Има си и пликче за отпечатък от ръчичка и краче на бебка.


Ето ги и тагчетата, които ще послужат за тази цел. Сложих и едно за каката, за да участва и тя в бебешкото албумче.




Ето го и специалния момент за голямата торта по случай първата годинка на младата госпожица. :) 




Едно пликче за кичурче косичка...


И едно за първото зъбче...



А в тази мечовска кутийка се намести бонбоненото албумче и отпътува за Варна, където му заръчах да изпрати поздрави на моренцето. :)



Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар