вторник, 18 август 2015 г.

Торта от памперси за Йоана

Здравейте,

днес с особен трепет искам да ви покажа една торта, направена от бебешки памперси(160 броя) за новородената Йоана.
Поръчката ми направи моята приятелка Цвети, на която много, много и от сърце благодаря, че винаги ме кара да правим щури неща заедно и  ме разнообразява от обичайните поръчки, които запълват ежедневието ми. 
Тортата е декорирана с бебешки ританки, ръкавички, шапчица, две бодита със закачливи надписи и за черешка на тортата изгря Дисни принцесата на всички мишоци - Мини маус! :)


Цветовете са лилаво и розово с малко сиво за разкош. Исках да е пищна, но не претрупана торта. За самите "блатове" решихме, че ще избягаме от типичното навиване на памперсите на ролка и ги навих по този интересен начин, който на мен ми напомня ветрило. Предвид огромното количество памперси, което взе участие в този проект, тортата стана  огромна и тежка. Естествено я увих в целофан и сложих панделка, но снимките ми станаха по-ужасни дори и от тези... Кутията за транспортирането беше големият проблем тук. Едва намерих такова чудо, което да прибере всичката тази момичешка красота в себе си. В крайна сметка мисията е изпълнена и подаръкът донесе много радост на семейството на Йоана. 


Цветята изработих сама с фина креп хартия в лилаво. Мисля, че като за първи опит ми се получиха прилично добре. :)


Дрешките прикрепих с карфици, защото нямаше как по друг начин да бъдат поставени по местата си. Мислех за тиксо или лепило, но така щяха да се повредят памперсите, а нали идеята е да бъдат използвани. :)



За допълнение към тортата направих тази тематична картичка с бебе Мини маус. Оставих я семпла с няколко елемента за  акцент. Топлото послание вътре ще оставя скрито от любопитните ви погледи. :)

Пожелавам на малката Йоана да бъде здраво и щастливо бебе, което съдбата да ориса с много късмет и любов.

Това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар