петък, 14 август 2015 г.

Антония - първата годинка

Здравейте,

днес ще ви покажа поредното бебешко албумче. Казвам поредното, защото вече им изгубих бройката, но всяко албумче е много специално за мен, като моя рожба, която е сама по себе си важна и значима. И за това обичам да ги споделям с вас и се радвам, когато ми споделяте мнението си, а защо не и критиката си. И така:


За задача имах да включа зелено и розово, а печата си избра моята поръчителка. В това малко пликче съм сложила няколко допълнителни етикетчета за важни моменти, които родителите да сложат където преценят, че е удачно.Залепих това кипро гребенче и сложих малко камъчета и стикерчета, както и минах с брокатения химикал тук-там за повече разкош. :)
На халките вързах тази разкошна панделка, която си пазя отдавна за нещо подходящо. Тя ми е подарък от кака ви Кат. Благодаря ти, Кат!



На вътрешната страна на корицата се помести това послание към бебчето от поръчителката.


За свързващ елемент на албумчето избрах тези детски кубчета, които сама си сформирах. Мисля, че се получиха много свежи и забавни. Тук кацна и един зайо, който нещо не успява да си види морковчетата... :)


Местенце за първи думички и изречения с мотиви от корицата.


Пликче за снимки от видеозона.


Няма да ви покажа всички странички, защото на някои от тях се повтаря дизайна на хартиите, които използвах, а други са се заснели размазани. Добре де, аз съм ги заснела размазани... :)


И на гръбчето, традиционно слагам местенце за записване на ръст и тегло в съответния месец.





За страничката на първия рожден ден направих една сгъвка, която да побере повече снимки.


И едно пликче за кичурче косичка....


И още едно с тагове за отпечатък от ръчичка и краченце.


А това е гръбчето, което реших да оставя по-изчистено, но не можах да се въздържа и залепих този сладурски стикер. :)

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар