събота, 25 юли 2015 г.

Първото албумче на Ния

Здравейте,

днес ще ви покажа първото, супер сладко албумче на новородената принцеса Ния.
Бях ограничена от към повечето детайли които присъстват традиционно в бебешките ми албуми, тъй като ми поставиха ограничен бюджет, предполагащ доста семпъл дизайн, но въпреки това не можах да откажа, предвид, че е за бебче и се постарах все пак да бъде хубаво и добре направено. Надявам се да ми се е получило.
 Пожелавам на мъничката буболечица да расте здраво и щастливо дете и да има много късмет в живота.


Печатът, който избрах за корицата е на Mo - Baby Fairy Flora. Съчетах го с една нежна, ретро рамка и букетчета цветя. Както ще забележите си имаме и магическа пръчица, която да ориса малката бебка с все хубави неща. Малко звездички, панделки, един пухкав понпон и малък мечо, който да бди над Ния.


Ето такава е ситуацията и в близък план...


За данните на Ния направих това панелче, което украсих пак със същите цветя, за да има приемственост в цялата работа. :)


И местенце за първите думички, изречения и бисери, които винаги са ми били любими от моя бебешки албум. Сложих и плик за снимки от видеозона.


Страничките тампонирах с един шаблон, който ми е подарък от Ем и любимото ми лилаво мастилце.


А на гръбчетата сложих от тези банерчета, които пък са ми скъп дар от Иренка. :D Изобщо да живеят сродните крафт-души, които освен талантливи са и много щедри. Благодаря ви, момичета. :)


Задната корица оставих изчистена, като само си добавих неизменното етикетче - визитка.


Направих няколко различни етикетчета с различни значими моменти за всяко бебе, които родителите да поставят на съответните места, ако решат.


Цялата тая розово-зелена композиция се побра в ей тая кутия и отпътува към поръчителката ми, която се оказа много мила дама.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар