четвъртък, 4 декември 2014 г.

Коледно джудже

Здравейте,

днес ще ви покажа един сладък, коледен джуджАк, който е толкова симпатичен и закачлив, че не можах да му устоя по никакъв начин.
Картичката ще бъде подарък за една дама, която играе в една от популярните бразърни игри за момичета. Добре, че снимах преди да и напиша ника, който използва там, та да не разваля изненадата на поръчителката ми. В бързането обаче пък пропуснах да почистя досадните конци от силиконовия пистолет, за което предварително ви искам извинение, но вече е късно за нови снимки.
И така, на вашето внимание - жужето:

Много готино старче, нали? :) Мислех си да скрия надписа, ама толкова грозно седеше, че просто не можах да го причиня на коледна картичка.


И кончето и то е страшен образ. Тоя джуджАк така е кацнал на гърба му, че докато го оцветявах и на няколко пъти се притесних да не би да падне. Хихихи
Разбира се сложих малко глоси тук и там а някои от елементите повдигнах с обемни лепенки, за да придам малко повече живот на картичката.
 


Тук оплетени в множество конци от силикона ще видите сгушени двете ми мили шишарки, които сама си направих и съм ужасно горда от което. Идеята за тях взех от някоя от нашенските феи, ама пусто празна тиква не помня коя беше. Гледах, рових и не можах да открия. Извинявам се предварително на въпросната дама. Ако се открие в моите шишарки нека се обади, за да се редактирам. :)


Иии милия снежко пак зае позиция. Казах ви, че ще го виждате честичко тази зима. :)

Ами, това е. Надявам се да ви е допаднало малкото ми забавление и ме очаквайте скоро пак. :)

4 коментара:

  1. Какво да коментирам, като ти си знаеш че си ми слабост :) Джуджана много усмихва. А за шишарките, (които са ти се получили на 6)- ще ти припомня, сигурно си видяла при Фуриите (http://cardsaddicted.blogspot.com/2014/11/blog-post_23.html) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Силви. Винаги ми става усмихнато като те видя при мен. Не е от фуриите и аз ги намерих тях, ама тези са с един пънч на цветенце.
      Прегръщам те. :)

      Изтриване
  2. Ехее, днес и на мен ми остана време малко да намина и само искам да кажа - УАУ, УАУ, УАУ. Невероятно е всичко! Цунки по муцунки!

    ОтговорИзтриване