понеделник, 8 декември 2014 г.

Таг за Алекс

Здравейте,

днес искам да ви покажа един разделител за книжки(таг), който ми бе поръчан от моя приятелка за нейна приятелка по случай коледните празници.
По принцип що се отнася до Коледа, аз си падам малко традиционалистка по отношение на цветовете, но въпросната поръчка ме извади от зоната на комфорта ми и ме предизвика за нещо по-различно. Любимият цвят на получателката се оказа син и за това трябваше да съобразя цялостната концепция с него.
Като ще е различно - да е различно, си казах и на пук на традиционните топли дрехи и дебели палта избрах една нежна, полугола фея, която да кацне грациозно на тагчето. :)
Останалите детайли ще ви издавам в движение, а ето и какво се получи в действителност:


За съжаление през зимата светлината не иска да ни съдейства, и поради това снимките не са с най-високо качество, но, предполагам се добива представя и от тях. :)


Ето тук в по-близък план се вижда нашата грациозна фея, която е седнала да отмори върху един храст, който също се сдоби със син цвят. Отгоре му сложих много лек и фин златист блясък, нищо, че изглежда сребърен на фотото. :) По самата фея може да забележите и малко глоси тук и там, ей така за допълнителен разкош. :)


Крилата пък поръсих с вълшебен брокатец и отгоре минах с краклето, за по-естествен вид. Много, много ми хареса как се получи. :)



Ето тук се вижда иначе срамежливата монетка, която се беше скрила за предните фотоси. Сложих я за късмет и берекет. :)


Гръбчето реших да оставя по-изчистено, като сложих само името на получателката, но не можах съвсем да го лиша от коледен блясък, за това със златистото мастилце му налепих тук и там леко загатнати снежики. :)


Всеки подарък се нуждае от хубава опаковка, разбира се, за това направих едно "тефтерче", което до го приюти. 


И тука сложих снежинки, както и един подарък, малко перлички и едно скромно бутонче "За теб", което играе ролята и на държач за затварящия "механизъм", в ролята на който влезе тоя златен ластик. :D

Надявам се поръчителката ми да остане доволна, а още по-доволна да е  Алекс, на която желая много топли и уютни мигове с книжка в ръка и това специално разделителче, което да и отбелязва до къде е стигнала с четенето.

Е, това е за сега от мен. Както винаги може да ме очаквате скоро пак. Ама не много скоро, защото следващите десетина дни ще отделя за предпразнично посещение на роднините.
До снови срещи и да не ме забравите. :) 

4 коментара:

  1. Хей,тази феичка е страхотна сладурана!Пусни я в текущото Картичкофурийско предизвикателство ако си го пропуснала.Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еххх, изпуснах го за малко... :( Жалко. Все пак много ти благодаря, че си се сетила да ми кажеш. Другия път да си отварям очите по-добре. Хихи

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Благодаря, Заре. От теб си е истински комплимент. :)

      Изтриване