сряда, 8 април 2015 г.

Baby Boy - първата годинка

Здравейте,

днес ще ви покажа още едно бебешко албумче за момченце, което още е в коремчето на своята мама. Поръчката ми дойде от клиентка, за която съм правила и други неща и това ме прави много, много щастлива. Няма по-голяма оценка за труда на един творец от това, клиентите му да се връщат отново и да искат още.
Албумчето е предназначено за нейна близка, която трябваше да бъде изненадана още преди раждането, за да може да си води албумчето паралелно с израстването на бебчо. Той още си няма име, но вече има къде да пази спомените си. 


Корицата беше пълна катастрофа, ако трябва да съм честна. Когато залепих картинката, тя застана на криво и така в опитите си да спася положението я унищожих напълно. За това се забърках в един голям филм. Ходих да разпечатвам нова картинка, която рязах и лепих направо в офиса на Еконт... Поради което я снимах там и естествено качеството на снимките е потресаващо... Ама важното е, че в крайна сметка всичко се получи както трябва и никой, освен вас няма да знае за малкия ми гаф. :)


За късмет някои от снимките излязоха по-чисти.


Сложих една малка, симпатична висулка на конче, за да препуска малкия юнак през спомените на своето детство един ден. :)


Добавих няколко допълнителни етикетчета, за да ги сложат родителите, където решат да позиционират снимките.
Всички етикетчета този път са във формата на бебешко биберонче. Рязах си ги на ръка. Накрая , когато ги приключих имах мускулна треска на пръстите. :)


Ако редовно следите моя блог, ще знаете, че съм изключително лош фотограф, за това често ми се налага да се извинявам за качеството на изображенията, които ви показвам. Ама, какво да се прави - толкова си мога. Прощавайте.


Стихчето отново е от мен. Някак си новото и старото ми хоби успешно се съчетават едно с друго до момента. :)


Ето тук, на този гигантски биберон оставих местенце, за да бъдат записани данните на бебчо.


И пликче за снимките от видеозона...


На първата страничка изгря едно чудно слънчице, което си откраднах от кутия за бисквити. :) 


На гърба на всяка страничка сложих и етикетче за ръст и тегло в съответния месец.













 










Още едно пликче, за отпечатъците от ръчичка и краче на бебчо и кака му. Решихме да я включим и нея, защото тя е също толкова важна и е редно да присъства също.


На гърба сложих тази прекрасна формичка, която ми е подарък от Кали. Върху нея позиционирах етикетчето с моите данни. Освен за украса, служат и за придържане на панделката.


Всяко такова специално албумче трябва да си има подходяща кутия, която да го пази и съхранява за дълго време. 



Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)
И благодаря, че изтърпяхте нескончаемия ми поток от снимки и обяснения.

1 коментар: