сряда, 13 май 2015 г.

Тефтерче Dreamcatcher

 Здравейте,

днес ще ви покажа симпатично тефтерче, джобен формат. Основните цветове са лилаво и... лилаво. :D
Гордата му вече собственичка си избра един dreamcatcher за корицата и сега ще видите какво се случи:


Голяма мъка ми бяха тия пера, докато ги докарам да изглеждат по-естествени. Останалата част от изображението оцветих на ръка с брокатени химикалки и минах отгоре с глоси, за да не се размажат по някое време. Получи се приятен  релеф, което много ми хареса. В следващите снимки съм се опитала да ви уловя блясъка и релефа.




За финални щрихи - сладка табелка, малко перли и прелестен еднорог, който асоциирах с изображението и сънищата, мечтите... Мисля, че се получи много нежно и приятно.
На задната корица направих джобче за малки тайни, но снимката стана супер размазана и за това ще отсъства от тук.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар