сряда, 20 май 2015 г.

Тефтерче Scotland

Здравейте,

в днешната публикация искам да ви покажа отново едно джобно тефтерче, което направих за майката на моя дружка, която заминава за чужбина. Идеята беше да си записва в него разни нещица, малки моменти и спомени, а защо не и някакви ангажименти и в същото време да и напомня за дома и семейството. 
Решихме декорацията да е съобразена с целта на пътуването и - Шотландия и така в главата ми се завъртя вихрушка от карета, а се оказа, че любими цветове на получателката са зелено и кафяво и така: речено-сторено:


За основа на декорацията избрах едни старинни карти, с които моя мъж услужливо ме снабди. Мисля, че си паснаха идеално с целта и визията на теферчето. Тая рипнала мома пък си избра моята поръчителка и  я направихме нагиздена в карирана рокля. Косицата и решихх да бъде в кафеникаво-червеникав отенък, който е типичен за този район. Горе в левия ъгъл се позиционира и дискретен надпис с името на получателката. Използвах една метална табелка, на която се каня отдавна, а за висулки сложих чадърче, което да я пази от дъжда и лошото настроение и един плик за писмо, който ми навя асоциация на кореспонденцията, която ще тече по време на престоя и с близките тук. За да е пълна идилията направих и малко тагче, с което да си отбелязва страничката, до която е стигнала.


Драснах тук и там с новите ми брокатени химикалки, но нещо не успях да уловя ефекта в снимките.



Вътрешната страница на корицата тампонирах с един шаблон, който ми е подарък от Ем и оставих мястото празно, за да може да се впише пожелание или да си залепи нещо, което и харесва там.


На задната корица пък се мъдри едно дискретно пликче, служещо за разни билети и други дребни спомени от различни посещения, а защо не и за някой спестен лев. :)


Малко трудно се случи гръбчето, заради тоя ми ти ластик, но му хванах цаката и не успя да ме провали.  Тук съм горда да ви се похваля, че вече си имам и собствено печатче, благодарение на Мигито, за което още веднъж много и благодаря. Йееееййй... :)


Ето го и тагчето, което повтаря дизайна на корицата, за да си е комплект.


И гръбчето, което оставих изчистено с изключение на този надпис, който запечатах с глоси и стои много симпатично, но естествено аз пак не успях да го снимам като хората.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар