сряда, 6 май 2015 г.

Гергьовденска закачка

Здравейте,

честит Гергьовден на всички именици. Нека Господ да ви дава здраве, късмет и повече щастливи моменти.
За днешния празник искам да ви почерпя с една порция хумор и и малко закачки. Реших да направя картичка, тъй като напоследък не съм имала повод и все ми се случва да се занимавам с други проекти, та си търсех подходящ момент, за да избягам малко пак при картичките.
Вдъхновението ми за нея е един Георги, който си е откровено казано чешит. Хуморът му е черен, даже малко в повече за хората, но на мен винаги ми е било много хубаво си се подракаме и да разменим някое и друго остроумие. Сигурно е така, защото сме една зодия и сме си чапкъни, всеки по своему и си намираме обща приказка. Та по повод на него исках да има някаква шега и така се роди идеята за точно този проект, който смятам да му подаря. Надявам се да му допадне и да остане хубав и усмихнат спомен за него.
Но да минем направо на въпроса...


 Намислих първо надписа, а после издирих и самата овца, която реших да оцветя семпло, защото според мене физиономията и е достатъчно колоритна и без друго. :)

Използвах едно дизайнерско картонче с дръвчета и пътечки, които ми се сториха подходящи за овчи работи, сложих малко небе, нарязах си няколко облака, 2-3 слоя "трева" и воала!


 Ето и по-близък план на овчия поглед, който ме плени. Малко ми прилича на една игра, която играехме като ученици в гимназията "Свен", ама реших все пак да си остане бяла. :)


Сложих и прибори за тези, които решат да се отзоват в помощ на овчицата. :D


И за къде без надеждата, която крепи всяка овчица около Гергьовденските празници, че няма да се озове като централна фигура на нечия трапеза. 
Надявам се да ви е било забавно и да приемете шегата ми с добро.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар