четвъртък, 5 февруари 2015 г.

Тефтер за рецепти №6

Здравейте,

днес ще ви представя Тефтер за рецепти №6, който всъщност е №4 или може би 3, но до сега не ми се беше отдала възможност да го покажа или по-точно бях забравила за него.
Тефтерчето направих без конкретен притежател, за това не е персонализиран като останалите. Бях го предвидила за едно от магазинчетата в София, където се намират няколко мой рожби. Преди броени дни получих съобщение, че са го продали и така се присетих за него. 
Въпросното магазинче може би ви е познато, а може би не е, но ще го споделя с вас, не защото мои неща се намират там, а защото там е малък и кокетен рай на български автори, които са оставили невероятните си творения за продажба - Euphoria Shop може да посетите на ул. Сан Стефано 9, където ще бъдете посрещнати с усмивка от една от двете му съдържателки. 
А сега нека ви го и покажа:


 Много ми беше трудно да реша, как искам да изглежда. Всичко започна от тортата, която избрах да бъде полята с вкусен карамелен крем. Така ми дойде и музата за цялостната визия, която замислих в цвят бял шоколад с леко по-карамелени нюанси. На помощ ми се притекоха разкошните хартии с кулинарни мотиви, които си купих неотдавна.


 Ето и по-близък план на карамелено-шоколадовата симфония в която оживя сладураната от печата. Исках всичко да е по-изчистено, семпло и непретенциозно, за да имат възможност вероятните купувачи да се припознаят в него.


 За декор заложих на тази прекрасна дантела, която доукрасих с малко перлички и сложих симпатична висулка, която да служи за разделител. Направих само три раздела (Супи, Салати и Десерти, защото за по-класически)


 Разбира се, за Супите сложих малко апетитни зеленчучки, които да ни предизвикат и подтикнат към кулинарни подвизи. :)


Едно семпло, хрупкаво пиленце украси раздела на Основните ястия.


А тази красива кутия с мъфинчета в нея украси страничката за Десертите. На живо е много бляскава и луксозна с всичкото глоси и брокат по нея, но за съжаление, поради скромните ми фотографски възможности не успя да изпъкне сред снимките. :)

На предната и задната корица отвърте сложх малки джобчета с няколко листчета за бележки и записки. Мисля, че това е много важно и полезно, особено, когато записваме нещо в движение, а не искаме да изглежда после набързо надраскано по страничките.

Е, това е за сега от мен. Тия дни подготвям нов тефтер за дамите от Euphoria Shop, който ще ви покажа съвсем скоро. Обещавам да ви изненадам приятно с него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар