неделя, 15 февруари 2015 г.

Амурчета

Здравейте,

честит Св. Валентин, макар и малко на патерица. Днес стотици пъти си мислех да направя тази публикация, ама ха това, ха онова и стана време да тръгваме за заведението... Ей сега преди малко се прибрахме и аз почти веднага залепнах на компютъра, за да обработя снимките.

Стана така, че преди няколко дни баща ми ни изненада, че за 14-ти ще идват в София и искали да излезем вечерта заедно и да отпразнуваме празника. Тъй като никой от нас не си пада по алкохола особено много, наблегнахме повече на любовта. :) За баща ми и половинката му винаги ми е трудно да мисля подаръци, понеже са от хората, които си имат всичко или почти всичко. Реших, че няма да им правя подаръци, все пак не е Коледа, ама нещо ме зачовърка дълбоко, дълбоко в мен и докато не се навих, че ще им направя нещо - не се кротнах.  Мислих много какво да сътворя за тях и понеже знам, че и двамата доста често четат им направих два валентински тага за разделители на книги. Исках да са нещо като комплект или поне да си приличат, или поне да има някаква линия, около която да се въртят. Избрах десетки печати, обаче винаги единия ми изглеждаше по-хубав или по интересен от другия и така най-накрая измъчена и нервна попаднах на една забравена от Бога(и мен) папка в която открих невероятно сладкия печат, който от пръв поглед още осъзнах, че ще бъде главно действащо лице. 
Веднага го пляснах у Фотошопа и се задействах да го оцветявам. Цялата работа приключи някъде сутринта около 5-6 преди 2 дни. Вчера пък реших, че да бъдат съвсем еднакви е малко тъпо, за това първо обърнах единия, а после реших, че ще му променя цвета на косата. Понеже татко е с черна коса, съответно неговото амурче се реши в черно, а това на половинката му - русичко като нея. :) Надявам се закачката да им допадне и да си ги използват редовно.
Ето, че дойде и момента да ви покажа какво се получи в крайна сметка:


Като за Св. Валентин избрах класическата комбинация от червено, черно и бяло. Открих и тази дигитална хартия, която пасна чудесно за фон на изображенията.


На гръбчето на таговете сложих тази симпатична Рецепта за Любов, на която попадна, докато се ровех в нета. :) 


Всяко тагче привързах с черна дантелка, малко перлички и канапче, за да са по-джиджени и кипри. :)


Ето тук в близък план могат да се забележат и детайлите - кракле по крилцата и глоси, което не е особено забележимо от снимките по сърцата на диадемата и върховете на стрелите.
На помощ ми дойде и друга дизайнерска хартия с много сърца и лове-та, която послужи за дрешка на амурчетата. :) Сложих им и малко сив контур, за да се откроят от фона.


Ето го и русичкото, миличко амурче,


Не знам дали си личи добре, но това русото направих и с една идея по-светла кожа, която да му подхожда повече. 
Тия дни ще ви покажа и една валентинска картичка, която пратих на моя скъпа приятелка в Бургас, но понеже още не си я е получила искам да не разваля изненадата. 

8 коментара:

  1. Много добре са се получили, Вал. Харесва ми как твоите Амури изглеждат като част от фона, и все пак се открояват достатъчно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Кат. Такъв беше и замисълът. Радвам се, че се е получило. :)
      Усмивки от мен.

      Изтриване
  2. Ах, тези любовни ангелчета са тоооооолкова сладки! Прекрасни тагчета, страхотен замисъл, а рецептата...ммммм..... Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Билянка. За мен е радост да видя твой коментар тук.
      Изпращам ти безброй усмивки. :)

      Изтриване
  3. Много са сладки малките амурчета :) Благодаря, че ни ги показа в Card Mania Challenge

    ОтговорИзтриване