петък, 22 август 2014 г.

Пиано + урок(черен картон)

Здравейте,

днешната картичка замислям отдавна, обаче все пропускам или не намирам да си намеря черен картон с която да я осъществя, за това днес запретнах ръкави и се размислих какво мога да направя по въпроса с подръчни материали. Печат имах вече подготвен, който си отлежава и чака доооста време, бял картон - бол, ама черният-нъцки!
В болния ми творчески настроен мозък веднага се заформи поредната каша-маша и извадих тежката артилерия - четки, маркери, Ц-200(естествено).
Използвах едно леееко накълцано вече листче, върху което бях драскала различни опити за разни идеи, които така и не сбъднах за сега и използвах чистата му страна. С обикновен черен маркер, който вярвам се намира във всеки дом хубаво оцветих белия картон. Получи се на едни неприятни линии и черти, както може да предположите и резултатът изобщо не ми се хареса, но предвид, че не е перманентен, а обикновен маркер реших, че като го мина обилно с Ц 200 отгоре и нещата ще се поправят. Речено - сторено и ето какво се получи:



Цапаницата е жестока и много боядисваща, за това ви съветвам искрено и от сърце да направите като мен и да използвате нещо за подложка(вестник, найлон или каквото се сетите друго). След като оставите да изсъхне добре, ама наистина добре - поне 2-3 часа или изсушите със сешоар трябва с чиста четка да минете още един хубав слой с Ц 200, защото на този етап нещата още са доста цапащи. :)
И готово! Имаме си хубав, стабилен и направо перлен, черен картон. Сигурна съм, че може да се постигнат и други цветове. Може да използвате освен маркер и обикновени водни боички или акрилни или пък каквито имате. Сигурна съм, че ще се получи добре и със сухи пастели. Опитвайте смело и безотговорно. Възползвайте се от всичко, с което разполагате. 
А сега ще ви покажа и картичката, която сглобих с новоизлюпения ми черен картон:


Много дантела, камъчета, перли... И една прекрасна, млада дама с развети коси, която вае майсторски звуци със своята цигулка, виола или  както му се вика там на този инструмент, нежно кацнала върху клавишите на пианото... А защо не и рояла! :)


Май не ме бива много в оцветяването на черни дрехи, но толкова си мога. :) Мисля, че не се получи съвсем зле роклята. Косата избрах в червено, заради класиката(черно,бяло и червено). 
Виждате как клавишите проблясват под светлината... Горда съм с постигнатия резултат.


Посланието е кратко, но ясно, а цветята са малко, но пекрасни. :) 

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак с нови хрумки и надявам се реализирани проекти. 

6 коментара:

  1. Ехеее, браво, Вал! Много ми харесва картичката ти и роклята добре изглежда, а перления ефект според мен пасва чудесно на официалния момент! Но най-много ме радват посланието и идеята :)
    Усмивки и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  2. Пак ти благодаря за милите думи, Иренка. Една добра дума само понякога дава криле и смисъл на това, което правим. :) Радвам се, че често се отбиваш при мен.
    Усмихнат и ползотворен ден ти пожелавам. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудно послание поднесено по прекрасен начин, Валари. А идеята за картона я прибирам в Картишока още тези дни. Благодаря за споделеното знание. А по повод черните а и цветни картони-другата седмица пускат в Лидл едни скицници - има хартия 130 грама и картон 250 гр. Страхотни цветове и качество за около 4 лв.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кат и за комплиментите и за Лидл-ската оферта, която ми сподели. Ще гледам да си освободя малко време и да намина да проверя. :)
      Усмивки от мен.

      Изтриване
  4. Ох каква творческа мацаница е имало тук. Резултата е чуден. Много ми хареса идеята да използваш дантела за ъгълчетата. Как може досега да не съм попадала на твоите красоти. С удоволствие прелиствал ли прелиствам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това е част от удоволствието - цапаницата. :) Поласкана съм от вниманието. Може би, защото съм нова и за това не си ме срещала, но аз съм ти фен отдавна. :)

      Изтриване