петък, 8 август 2014 г.

Бебешки съкровища за кръщене

Здравейте,


нали ви казах, че съвсем след малко ще кукна пак тука. :)

По случай кръщението на Дариа реших, че и ние, като някакви роднини там, може да пратим подаръче, нищо, че не сме поканени на събитието.
Избрах сет от 2 кутийки за косичка и кръстче. Като комбинация това ми се стори възможно най-подходящо по случай конкретния повод. 

Тук пък ще благодаря на прекрасната Зара, която сподели с мен сгъвката за голямата кутия. 

И така, ето какво се получи:


Малките кутийки декорирах семпло, за да не повдигат капачето. Тия пепруди ги имам в едно бонбонено розово и черно, но за случая ги боядисах в нещо като яйчена черупка, бананово или и аз не знам какъв е точно тоя цвят със спей. 


Кутийката, която ги побира украсих малко повече, но гледах да не прекаля и претруфя, че имам малко такава склонност. :)


Учудващо за мен самата дори - размерите паснаха перфектно. Ами то си беше сериозно смятане, да ви призная честно. Предната ми кутия беше пълен провал и за това директно я изхвърлих за назидание, че си е позволила да не се получи както аз искам! 


Сложих и едно шишенце с вълшебен прашец в помощ на кръстницата, за да ориса детето както си трябва. :)

Дано празникът да е весел и щастлив, а детенцето да расте здраво и безгрижно.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар