събота, 9 август 2014 г.

Пак на училище


Здравейте,


днешната картичка направих вдъхновена от идеята, че не остана много, много до завръщането на учениците в класните стаи. Въоръжена с този безумно сладурски печат и спомените от моите ученически вълнения се хвърлих с ентусиазъм в реализацията на картичката. 
Ето какво се получи в крайна сметка:




Копченцата сами се подредиха, пък и имах огромното желание  вече да ги използвам за нещо. :)




Ето и близък план на нашата ученичка. Не ми се струва чак отчаяна от живота, за това предполагам, че и харесва да ходи на училище. Представих си, че така загадъчно усмихната - през главата и минават цветни и разнообразни мисли. И по този повод я украсих с няколко цветни вадички. :D




Моливчетата и линийката си направих самичка. Оказа се много забавно и приятно, а мисля, че и резултатът е добър.
Разбира се, сложих обилно глоси на очилата, линията и ябълката, а моливите минах по цветните части с Ц 200.  Надявам се да ви хареса моята ученичка, напълно готова и заредена с всички необходими пособия за първия учебен ден.

Е, това е за сега от мен. Очакайте ме скоро пак.

2 коментара:

  1. Харесват ми твоите хрумки! Продължавай да ни радваш в същия дух! Прекрасна картичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Радвам се, че съм донесла радост на някого. :)

      Изтриване