събота, 16 август 2014 г.

Пак кутийка + бижу

Здравейте,

днешната кутийка всъщност изобщо не е днешна. Беше готова още преди почти седмица и специално предназначена да побере едно ръчно изработено бижу - герданче и гривничка, които пък изработих пак специално за една също толкова специална за мен жена.
Тази жена за мен е като майка и я обичам всеотдайно и благодарно заради всичко, което ми е дала и продължава да ми дава. Това е Мариана, която имаше имен ден на Голяма Богородица, но си получи подаръка едва днес, поради което забавих и настоящата публикация. 
Нашата история е странна и дори непонятна за много хора, но приятелството ни е искрено и важно, за това, пък и защото сме си такива, го поддържаме и отглеждаме с много любов и търпение. 
Ето и какво успях да сътворя по случай повода:


Цветя на дизайнерската хартия и върху нея пак цветя - все рози и все красиви за специалната за мен дама. :)


Панделките винаги са ми били голяма слабост, а пък за къде е дамска кутийка и без перли, за това и от двете сложих щедро.


Дантелата също присъства в типично женскте джунджурии и то задължително.


Печатът е отново на прекрасната Krista Smith - Crow. Стори ми се много подходящ с това нежно цвете, което девойката сякаш поднася на своя получател. :)


Ето и съдържанието на кутийката. Моля да ме извините за замазаните участъци, но посланието е много лично, а не съобразих да снимам преди да го напиша.

Е, това е за сега от мен за днес. Очаквайте ме скоро пак и не забравяйте приятелите си, забързани в натовареното ежедневие. Отделете минутка за любимите си хора и им кажете, колко много значат те за вас. :)

Кутийчицата ще отиде при http://tokbobok.blogspot.com/2014/08/tbc-15-mixed-media.html

2 коментара:

  1. Валари, чудесна кутийка и бижута. Браво. Не съм убедена, че подхожда напълно на темата, но тъй като не съм уточнила изрично, ще я приема :). успех и късмет.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет. Ако счетете, че не е подходяща за участие - моля отстранете я. Няма проблем от моя страна. :)

      Изтриване