петък, 8 август 2014 г.

Картичка за юбилей

Здравейте,

пак съм аз! Ами, така са нещата при мен - няма, няма и накрая 3 публикации наведнъж. Не публикувам отделно, за да трупам постове, а защото смятам, че всяко нещо заслужава да му се отдели подобаващо внимание.
Настоящата картичка направих по поръчка от една много мила и лъчезарна дама, която се свърза с мен по мейла. Много се зарадвах и в същото време много се притесних дали ще успея да удовлетворя очакванията на поръчителката. 
Картичката трябваше да е за 50 годишен юбилей на друга дама. Печатът си избра самата поръчителка, като ми сподели, че е харесала друга моя картичка и за това реших да използвам почти същите хартии и цветове, като я персонализирам за конкретния повод.
Ето я и нея:


Въпреки огромното ми притеснение и вълнение нещата се получиха сравнително бързо и що-годе лесно. 


Надписчето си дойде само и се вписа прекрасно според мен. Сложих и от любимите ми точки. :) 


Това е и в близък план.
На мен лично ми хареса крайния резултат, а по думите на поръчителката и тя също. Надявам се сега и дамата, за която е предназначена да е останала доволна.
Желая и здраве и още поне толкова години прекрасен, вдъхновен и щастлив живот.

Имаше си и послание вътре, но него не го снимах - то си е лично. :)

Е, това е за сега от мен. 
Очаквайте ме скоро пак(ама не чак толкова скоро) . :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар