петък, 20 юни 2014 г.

Още напъни за картички...

Здравейте, 

пак съм аз и пристигам с нова порция картички.
Преди да започна да се обяснявам за тях и за нещата, които си самоподарих(отново), държа да отбележа, че не знам дали някой ме чете(силно се надявам, макар да се съмнявам - друг път ще ви пиша за поетичните си опити), но на мен ми е хубаво да си споделям, така си съпреживявам отново хубави моменти. Не се чувствам съвсем като пълен шизофреник, но понякога имам такива смътни съмнения за себе си. Обаче, както някой умно е заявил, аз не страдам от шизофрения-наслаждавам и се.
И така, да премина по същество най-накрая. Гледах няколко клипа в който едни мадами от чужбинско си служат с някакви малки книжки в които се поместват готови тагчета с разни думички изписани с хубави шрифтове, които си оцветяват, състаряват и изобщо си ги правят каквото искат, но са много ефектни(поне според мен). Търсих-рових из нашенските магазини, но уви не попаднах на такова чудо, за това реших и си сътворих сама такива. Нали съм си веща с фотошопа, та седнах и се унесох в работа. Освен тях, понеже си нямам от ония хубавите, лъскави машинки за рязане на всякакви формички, бордюрчета и прочее красоти си нацъках няколко различни и по разновидност и по големина красотички и с все сила, въоръжена с флашката и няколко парици в джоба хукнах да обикалям в най-големия дъжд и да търся книжарница в която да си ги разпечатам. Не знам дали споменах, но и принтер си нямам. Сигурно ще ме помислите за извънземно поради което, но това е положението. За сега само гледам и си въздишам по чуждите придобивки и търся моите си начини да се сдобивам с неща от които имам нужда, но на цена, която мога да платя вся пак.
Разпечатах си аз щуротиите, но нали знаете колко са меки листчетата, реших, че ще си купя няколко парчета солиден картон, върху който да залепя и да мога да си изрежа заготовките за бъдещи проекти, така, че да мога да ги ползвам като шаблони за по-дълго време. Общо всичко ми излезе не повече от 5 лева. Веднага се прибрах по най-бързия възможен начин, хванах Ц-200-та, четка и мацането започна. Налепих всичко върху картона и го оставих да съхне. На другия ден си ги изрязах и сега си имам няколко големини квадрати, кръгчета, звездички, китки и някои други щуротии. Чувствам се богата! 
Нямах търпение да изпробвам новите етикетчета, към които предвидливо добавих и името на скромното ми блогче(също и фейсбук страничка и едно малко виртуално магазинче в http://10fingers.bg/  - разбирайте Valarie). Мисля, че се получиха много сладурски. Реализирах няколко картички. Честно да ви кажа, чак днес схванах какво точно мога да правя с акварелните си моливи и се почувствах ужасно тъпо, че вече толкова време уж се уча, пък от една щура идея се роди да го наречем истината. Оцветения ми печат ме изпълва с гордост, но в момента седи и съхне, защото реших да го аранжирам с малко глоси акцент, та ще редя картичката утре. Обещавам да ви я покажа, но до тогава да си изтипосам старите такива, а ето ги и тях:




Последните две си ги харесвам особено много, надявам се и вие да не сте прекалено критични.
Е, за сега това е от мен. Очаквайте ме скоро пак. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар