събота, 21 юни 2014 г.

Картички с цел

Здравейте,


следващата картичка, която искам да ви покажа изработих по един специален повод за едни специални за мен хора. Това са двамата мои близки приятели и чудесна двойка, които празнуваха нова годинка от съвместната си лЕбов - Тони и Митко. Тъй като Тони ми е ударна подкрепа или както я наричам още - моята будна блондинска съвест и освен всичко е първопричината да попадна в тая каша с картичките и албумчетата, реших, че е тъкмо човекът за когото искам да направя картичка. С помощта на моята половинка избрах печата, който най-да им подхожда и се започна едно оцветяване, едно кълцане и лепене, та чак свят ми се зави, но докато не ми хареса не можах да се кротна. Естествено поради уникалните ми умения на фотограф снимките не станаха от най-добрите, та не си личи много, че основата на картичката е от шоколадов на цвят перлен картон, защото исках вътре да пиша с бяло и трябваше да се открои, но това е друг един въпрос. Надявам се, че на Тони и Митко им е харесало или поне така казаха(че какво друго да кажат хората...). Ето я и нея:




Много сърца, много нещо, но какво да го правиш - лЕбов!



Следващата картичка, която искам да ви споделя направих за моята половинка и любов. Неговата голяма страст са влакчетата, за това, когато се сдобих с този печат реших, че първият ми проект с него ще е именно за Марин. И речено - сторено. Докато той сладко си подрямваше един следобед заседнах с моите си хартийки и скроих каквото можах, за да го зарадвам. Зарадва се, естествено, той винаги ми се радва на щуротиите и ме подкрепя каквато и глупост да съм решила да свърша. :) Нали за това хората се събират заедно - да си се радват и подкрепят. В нашия случай има и любов и то такава, че още не мога да си повярвам. Ето я и картичката за моето момче:


 Малко не си личи надписа, но на живо си е съвсем видим. Просто светкавицата реши да се намести баш там, където не я искам, но какво да се прави...

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар