неделя, 29 юни 2014 г.

Картичка за Теди

В петък получих съобщение във Фейсбук от моята дружка Теди с идея да се видим през  уикенда. Супер-казах си аз(винаги ми е приятно, когато се виждам с нея, а сега, след като се запознах и с прекрасното и куче- Чарити, срещите ни вече са мечта за мен). Тук обаче беше моментът в който ми светна крушката! Теди има рожден ден вдругиден!!! 
Разбрахме се ние за събота в 12 и аз веднага реших, че сутринта ще стана по-рано, за да имам време да и изработя една картичка по повод личния и празник. Речено-сторено. Имах желания печат и нетърпеливо седнах да оцветявам. Картичката се нареди от самосебе си, с такава лекота и удоволствие се случиха нещата, че почти да окъснея за срещата.
Набързо се облякох и приготвих кучо (имаме си мидъл шпиц - Роби Фокс - обещавам да ви го представя някой път) и се запътихме към очакваната среща с нашите другарчета. Изкарахме си супер. Дано на Теди да и е харесала картичката и да и се наслаждава поне толкова, колкото аз се насладих да я направя.

Ето я и нея - картичката:



И малко по детаилно:


От скоро хванах цаката на акварелните моливи и сега всяко ново оцветяване за мен си е истинско изживяване. Още се приспособявам и експериментирам, но мисля, че на този етап ми се получава доволно добре.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар