неделя, 29 юни 2014 г.

Картичка за Хриси

Здравейте,

не отдавна беше рождения ден на племеника на моето момче и разбира се по такъв повод не би могло да мине без специална картичка. Мъжо избра печата, защото му се струвал раздвижен(Хриси бил според него много енергично дете) - мъжка логика... Но ми хареса и на мен, за това се заех да правя картичката. Хриси е на 4 години и сигурно няма да успее да оцени картичката ми, но се надявам родителите му да са я харесали и да остане хубав спомен за тях от празника.
В интерес на истината малко ми беше трудно да направя картичка за момченце, защото предполага по-изчистен и ненатруфен дизайн, но смятам, че се справих що-годе добре. След обстойно рязане,кълцане и лепене това е крайният продукт:


Нямам представа, защо при заснемането изглежда малко зацапана - в действителност изобщо не беше така, но това е то, толкова са ми снимаческите възможности. :)
Желаем на Хриси да бъде все така жизнерадостно дете и дано Господ го благослови с много здраве и късмет в живота.

Е, това е за сега от мен, очаквайте ме скоро пак. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар