понеделник, 14 юли 2014 г.

Първото признание

Здравейте,


идвам пак по никое време, в малките часове на нощта, за да ви се похваля с едно малко-голямо достижение с което се гордея много.

Първото ми участие в блог-предизвикателство беше при страхотните сладури от Card Mania Challenges и тяхното юбилейно 50-то предизвикателство "Circles / Кръгове"

Писах ви за това няколко публикации по-назад иии съм удостоена от техните дизайнери с място в Топ 3 и значка, с която да украся блогчето си(още не съм на ясно как ще стане това, но ще проуча въпроса).

Много, много ви благодаря за удоволствието, което ми доставихте с тази морална награда. За мен тя значи повече от материалните такива, които осигуряват спонсорите. Със сигурност ще се върна и за нови участия в предизвикателствата, които ще ни предложат неуморните творителки там.

Лягам си с усмивка и БЛАГОДАРЯ.





Няма коментари:

Публикуване на коментар