сряда, 30 юли 2014 г.

С дъх на цветя

Здравейте,

няколко дни подред музата  ме беше напуснала, ама така ме напусна, че обикалях масата с материалите и се ядосвах сама на себе си. Сърбяха ме ръцете да направя нещо, ама пусто... Реших, че така и така не мога да се наканя, поне да оползотворя времето с нещо и се заех да майсторя цветя. Много, ама наистина много не обичам да ги правя тия китки! Голяма ми е мъка и трудност. Ами то едно рязане, пък сгъване, пък оцветяване, лепене, наместване и току реша, че съм готова и хоп скъсало се... НЕРВИ!
Обаче надделях над себе си и измайсторих поне една торба с китки, та ще имам за дълго време. Обичам да си ги правя бели, за да мога да ги боядисвам после в цвета, който ми е нужен и да има синхрон с останалите елементи по проекта ми. За това и не обичам готовите цветя, пък и цената им е направо космическа за това пък и бройката им е мизерно малка. 
Но, да преминем на въпроса, че винаги се ядосвам за такива неправди. 
Още щом се събудих сутринта(разбирайте по обед) и знаех, че днес ще се майстори картичка. Така и стана. Обичам, когато нещата се случват с лекота, макар при мен това да е абсолютна рядкост. Печата, който избрах ме грабна от пръв поглед. И в унисон с киткоправенето ми напоследък, не беше възможно да бъде някой друг. Оцветих го с много любов и настроение. Ето какво се получи в действителност:


За фон кордисах също китки и за това прецених, че няма да слагам много допълнителна декораия. Влюбена съм в това блокче, наречено My Girl
 и не мога да му се наситя още.  Цветовете по изображението съобразих с тези от дизайнерската хартия, защото предварително я бях избрала за случая. 


Изображението изрязах внимателно със скалпела и го сложих на жълта основа(не знам защо на снимките седи бежово). Реших обаче, че ми стои прекалено постно така и за това обкантих картончето с брокат. Все още си мисля, че трябваше да е розов, а не син, ама белята вече беше свършена. :)
Милите ми розички(част от новата ми колекция) оцветих като роклята. Обичам акцентите и винаги се стремя да акцентирам върху нещо конкретно, за да не стане пълен кича. Полях обилно розичките с 3D лак, за да са по-стабилни, а и по-красиви. :)


Роклята, обувките и косата на момиченцето покрих с C 200, за да им придам леко сатенен блясък(много ме кефи тоя ефект).


Китките и стебълцата им пък лъснах с глоси акцент.

Накрая сложих и едни три сини точки в долния ляв ъгъл. Направих си ги като боядисах хартия в синьо, изрязах си кръгчета и им сложих по една сочна точка от глосито. На живо са много, много готини. :)


Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар