четвъртък, 10 юли 2014 г.

Friendship и дъжд!

Здравейте,

вчера, както всички знаем в София се изсипа(буквално) адски град. По чист късмет ние минахме без щети, но гледайки дъжда през прозореца не можах да не се почувствам възхитена в някаква степен от силата на тази стихия. Прииска ми се по някакъв начин да канализирам тази емоция в картичка и днес се зарових да прегледам за подходящ печат. Попаднах на един много сладурски, който веднага извика в мен желание да го оцветя и тъй като се сдобих с няколко нови молива и стабилно количество двойно тиксо, бързичко се заех да създам дъждовната си картичка. 
Оказа се в крайна сметка, че това е повече картичка за хората и тяхното приятелство, за моментите в които имаш нужда да се опреш на нечие силно рамо. 
Много мило ми стана и оцветих с огромно желание и нетърпение. Всичко се нареди все едно от самосебе си и аз съм доволна. Чувствам емоцията си оползотворена. 
С картичката ще участвам и в  
Скрапбук предизвикателство - Приятелство на Двете Елши

Показвам ви я без повече приказки:


Прииска ми се на фона на тъмния дъжд двете приятелчета да изпъкнат в ярки и топли цветове. Не са ли наистина сладури?
Да се похваля, че китките сглобих сама(голяма мъка ви казвам беше).



Разбира се ботушките и шапките на нашите герои минах с 3D лак, също така и двете локвички. Наръсих обилно количество дъждовни капки, както си трябва при всеки уважаващ себе си дъжд. :)

Надявам се да ви хареса моята нова хрумка.
Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар