вторник, 8 юли 2014 г.

Палава картичка за Рожден ден

Здравейте,

няколко дни бях повалена от гаден, летен вирус, който ми изцеди силите и ме прати в трета глуха на творческото вдъхновение, за това веднага, щом се почувствах по-добре(разбирайте днес) реших, че ми е нужно да направя нещо с което да се почувствам добре и полезна. И тъй като музата ми беше излетяла през прозореца в момента в който вируса влезе, трябваше да си потърся сама муза и я открих в лицето на блога Мър-Мяу и тяхното Забавлятелство 33 : "Избери си празник".
Обичам, когато имам право на избор и за това, пък и след порцията красоти, които са сложили там за стимул на участващите реших, че това ще е моя принос към днешния ден(вече вечер).
Избрах си темата рожден ден, защото е най-широкоспектърна и дава големи възможности човек да се развихри. Имам един печат, който от момента в който видях знаех, че ще кукне на някоя картичка за рожден ден. Ето, че най-после имах удоволствието да я оцветя и да я използвам в днешния проект. Без повече да разтягам локуми ви я показвам веднага:


Картичката ми стана любима, защото в нея употребих част от остатъците от огромния букет, който моето момче ми подари за рождения ми ден. Той знае, че любимият ми цвят е лилавото... <3



И малко детайли, разбира се.
Да си призная честно тази коса ме изтормози буквално, но мисля, че се получи горе-долу приемлива. :) 

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар