четвъртък, 3 юли 2014 г.

Разделител за книга

Здравейте,

още от малка баща ми възпита в мен истинска и страстна любов към книгите. Знаех да чета още преди 1-ви клас и щом попаднах в училище бях записана в библиотеката, която за мен беше истински Рай! Използвах всеки свободен миг, за да ходя там и да разговарям с начетената библиотекарка, която винаги разпитваше учениците дали книгата им е харесала и деликатно подпитваше кой е любимият им момент, разни дребни подробности и прочее провокации, които и издаваха кръшкачите, които си взимаха книга само за бройката или по задължение. 
Моите беседи с нея обаче бяха истинска радост за мен и винаги с умиление си спомням за отминалите вече години и времето, изкарано там - между кривите, малки, прашни рафтчета при моята приятелка библиотекарката. Еххх...

Още щом започнах тая работа с картичките и прочее знаех, че един ден ще направя книгоразделител. Първият такъв искам да посветя и подаря на скъпата ми приятелка Тони, която също като мен споделя любовта към четенето. Знам, че  напоследък е много ангажирана и не и остава време за такива екстри, но съм сигурна, че въоръжена със специален книгоразделител просто няма да се стърпи да го пробва.
Вече е лято и топлите дни започнаха да ни се случват все по-често, за това, пък и защото искам да и вдъхна усещане за почивка и релакс реших, че темата ще е море, лято, плаж. Абсолютно бях сигурна, кой е печатът, който ще използвам и за това с нетърпение започнах да редя хартии. Получи се сладурско, но за съжаление не успях да го снимам хубаво. Вече беше се стъмнило, когато приключих, пък и честно да си призная направо ме домързя, за това нахвърлих няколко хартии върху плота на терасата и нацъках набързо снимките. Както и да е, ето това е въпросното тагче:


Направо съжалих, че го снимах точно върху тия хартишки... Ама стореното - сторено!


Ето го и печата, който ме вдъхнови за цялостната композоция.  На живо определено изглежда по-впечатляващо.


Реших да декорирам, макар и по-скромно гърба на разделителя.



И малко в близък план.

Бях решила да покажа и детайли от лицевата страна, но естествено снимките са размазани и изобщо не стават за пред хора. 
Мисля обаче, че ми хареса този проект и изпълнението му. Непременно ще правя още книгоразделители за любопитни читатели.

Е, това е за сега от мен. Очаквайте ме скоро пак. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар